piątek, 20 czerwca 2014

Wszystko w jednym

Nosz cholera jasna ;_; Tak strasznie Was przepraszam! To okropne z mojej strony, że całkowicie zapomniałam o blogu i jego czytelnikach. Przeczytałam wszystkie zaległe komentarze, obiecuję na wszystko odpowiedzieć, jeżeli utrzymuję z kimś kontakt mejlowy, na gg czy fb to na pewno się odezwę. 
Nie było mnie tu prawie pół roku, więc ciężko będzie kontynuować mi opowiadanie, jednak pracuję nad czymś zupełnie innym, na dniach dowiecie się co to będzie :) 
Wszystkie żale przyjmę na klatę, ale proszę o łagodne potraktowanie :D 

Z racji, że zostałam nominowana do LBA, choć minęło już trochę czasu, postanowiłam odpowiedzieć na pytania.

Zasady:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

  Za nominację chciałam podziękować wspaniałej Roxy, która była dla mnie ogromną motywacją, kiedy jeszcze pisałam opowiadanie o Aerosmith. Byłaś dla mnie fantastycznym wsparciem, Mała. Dziękuję Ci ta to i już odpowiadam na pytania :)

 1. Kto jest obecnie Twoim ulubionym muzykiem?
Obecnie jestem zafascynowana Rainbow, Elf i Black Sabbath, także z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że Ronnie James Dio <3
2. Jaki masz kolor oczu?
Ciężko powiedzieć, mam bardzo ciekawą barwę, rogówki są granatowe a tęczówka blado zielona, ponadto w lewym oku mam brązową plamkę.
3. Byłaś kiedyś na "dużym" koncercie? Jeśli tak to, na kogo? 
W zeszłym roku byłam w Łodzi na Iron Maiden :)
4. Czy możesz powiedzieć, że masz "prawdziwego przyjaciela"?
Tak, mam swoją ukochaną przyjaciółkę, której mogę powiedzieć dosłownie wszystko i przyjaciela, dla którego jestem jak młodsza siostra. Strasznie mi matkuje, ale za to go kocham :3
5. Jakie jest Twoim zdaniem najładniejsze imię męskie? (Nie ważne w jakim języku)
To trudne pytanie. Imiona mają swoją specyfikę, każde znaczy coś innego. Bardzo podoba mi się imię Grzegorz. Brzmi polsko do bólu :)
6. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Ostatnio dużo nad tym myślałam. Chyba pociągnę równocześnie dwa kierunki studiów - dziennikarstwo i filologię polską. Mam podobno radiowy głos i dobrą dykcję,  więc mogłabym mieć swoją audycję. Ponadto kocham pisać i chciałabym na tym zarabiać. Moim marzeniem jest  wydać własną książkę. Nauczanie też nie byłoby złe. Uważam, że to doskonały trening cierpliwości i na pewno nie lada wyzwanie :)
7. W jaki sposób trafiłaś na "ciemną stronę mocy"?
Queen i Bitelsi od zawsze gościli w moim domu. Jako mała dziewczynka śpiewałam niejednokrotnie piosenki Lennona. Po piątej klasie szkoły podstawowej zaprzyjaźniłam się z dziewczyną, która kochała Nirvanę. Później kontakt się urwał a ja zainteresowałam się tym zespołem. Chyba ze dwa tygodnie było mi smutno po Kurcie :(
8. W jaki sposób najczęściej słuchasz muzyki? Z czego ją dotwarzasz?
Mam mnóstwo piosenek na telefonie, tablecie, mp3 i komputerze. Co jakiś czas ściągam nowe piosenki, a jak bardzo mi się nie chce to włączam youtube. Tak, bez youtuba świat nie byłby taki sam. Mam też całkiem sporą kolekcję płyt i winyli, ale do winyli nie mam odtwarzacza :(
9. Jak Twoi rodzice odnoszą się do faktu, że słuchasz rock'a/ metalu?
Chyba nie mają z tym dużego problemu. Nie przeszkadzają im koszulki zespołów, dopóki nie są wulgarne, zresztą ja też chyba aż tak bardzo się z tym nie utożsamiam. Czasem się złoszczą jak leci po kolei: Appetite for Destruction, Lies, Use Your Illusion I, Use Your Illusion II to w połowie UYI II ktoś krzyknie z dołu "wyłącz tę sieczkę", ale to zazwyczaj gdy leci zbyt głośno. Nie przepadają też za Kiss, ale dopóki muzyki nie słychać na pół domu to jest okej XD
10. Czy ktoś z Twojej najbliższej rodziny wie, że prowadzisz bloga? Jeśli tak, to kto?
Chyba tylko kuzynka. Reszcie raczej nie mówiłam, ponieważ czułabym się skrępowana faktem, że ktoś na kogo opinii mi zależy może mnie skrytykować. Nie myślcie sobie, że na Waszej mi nie zależy, bo zależy mi bardzo, ale przy Was czuję się swobodnie - nie muszę się wstydzić pewnych fragmentów. Wasz wskaźnik tolerancji mojej wyobraźni jest dużo wyższy, to się ceni :)

11. Co Cię najbardziej irytuje u innych ludzi?
Uhh... tutaj mogłabym wymieniać w nieskończoność, ale chyba chcę wyjść na osobę, która gardzi rodzajem ludzkim dlatego powiem tylko, że nieodpowiedzialność. To okropne, kiedy ktoś nie myśli co robi, a potem nie chce wziąć za to odpowiedzialności.

To by było na tyle. Serdecznie gratuluję wszystkim tym, którzy przeczytali całość. Z racji, że nie było mnie tu tak długo nie nominuję nikogo, jednak obiecuję nadrobić wszystkie zaległości. Już niedługo nowa notka :)


1 komentarz:

  1. Zapraszam na kolejny rozdział :)
    one-rainy-dream.blogspot.com/2015/01/rozdzia-23-niedugo-poczujesz-sie-lepiej.html

    OdpowiedzUsuń